כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

חדש על מדף הספרים - "הספירלה", ריפוי ושינוי בשיטת הספירלה

משגב | פורטל משגב תרבות ופנאיפורסם: 24.06.15 , 09:28ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 איך להשתחרר ממועקות, מדפוסים מעכבים,
לקבל תשובות אמת מתוכך ולהתחבר לשמחה ולאהבה


"כשאנחנו פועלים מתוך רגשות נמוכים – ככה החיים נראים, בתדר נמוך שלא מקדם אותנו ולא מאפשר לנו לצמוח ולגדול, עד הנקודה בה אנחנו מודעים להיותנו כלואים בתוך עצמנו".
"כדי לצאת מהכלא הרגשי שלנו אנחנו צריכים לדעת מי אנחנו באמת". מתוך "הספירלה" – הפרק "כלוא בתוך עצמך".
 
 
ומי אני? תמר חיה דגים   
חלק מהאנשים מכירים אותי כתמי דגים, עו"ס ומטפלת בקול. כשהגעתי למשגב, לפני 13 שנה, אכן כך היה. מאז היו התפתחויות רבות ומשמעותיות. דרכי כמטפלת, לפני יותר משני עשורים, מתחילה כעובדת סוציאלית. בזמנו אף עבדתי באגף הרווחה של משגב במשך תקופת קצרה והייתי שותפה להקמה של פרויקט "מפת"ח", אך כל זה מרגיש כמו היסטוריה רחוקה מאוד. בשלב מאוד מוקדם בקריירה הבנתי שמילים אינן מספיקות לי עוד, הבנתי שיש הרבה מעבר להיגיון ולהבנה השכלית, הבנתי שחייב להיות קשר עם הגוף, שאירועי חיינו נזכרים בגוף ולכן הריפוי, רגשי או פיזי, חייב  לעבור דרך הגוף.
הלכתי ללמוד את תחום הגוף- נפש, הוכשרתי והוסמכתי אצל טובי המורים בריפוי בקול, בנשימה מעגלית ובקראניו סקראל.
בהמשך הרחבתי את תחומי העניין והעיסוק לכל הקשור לעבודה אנרגטית, תודעתית, רוחנית והוכשרתי והוסמכתי גם בשיטת "המסע", תטא הילינג והו'ופונופונו.
כיום אני מלווה תהליכי מודעות והתפתחות בשילוב כל הכלים שברשותי וכמובן עם "הספירלה". אני צועדת בדרכי כמטפלת, כמורה, כמנחה ובעיקר כ- כתלמידה.
מתוך חיפוש הדרך שלי, מתוך הצורך למצוא מענה מיטיב, יעיל, זמין ופשוט, מתוך הרצון לעזור לאנשים לחצות את הדרך הזו למצוא את הטוב הנכון והאפשרי להם, לעבור משברים מבלי להישבר ובאופן כללי להיטיב עם חייהם- נולדה "הספירלה".
"הספירלה" היא כלי פשוט ויומיומי לחידוד התודעה שמאפשר להשתחרר ממועקות ומדפוסים מעכבים, כלי המאפשר להתחבר לשקט ולתחושת ביטחון, לשמחה ואהבה ומאפשר להתחבר ליכולת לקבל החלטות נכונות ומדויקות עבור עצמך בצמתי החיים.
 
בפתיחת הספר כתבתי: "התפקיד שלי בתור שליחה להתעוררות פנימית הוא ללחוץ על כפתורי ההיזכרות שלכם כך שתוכלו לבחור בטוב ביותר עבורכם באופן אישי".
"הספירלה" ובאופן פשוט וברור הספר - מאפשרים לנו להיות בבחירה, להבין לעומק את משחק החיים שלנו. אני מרגישה שהספירלה הופכת את הדברים לפשוטים, נגישים יותר. נטולי הדרמה, אולי.
זהו ספר משנה תפיסת עולם, משנה חיים
ניתן להשיגו דרך האינטרנט http://haspirala.co.il