כותרת
> C;
1/1
התפתחות אישית

אהבה, מיניות, אינטימיות ומה שביניהם - מה עושים כדי להיות פחות חדור מטרה בסקס?

משגב | פורטל משגב התפתחות אישיתפורסם: 19.11.15 , 09:58ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
(חלק א')  

מה אני יכול לעשות כדי להיות פחות חדור מטרה בסקס? 
כך שאל אותי איש מקסים שהגיע עם בת זוגו למפגש מעצים לרגל יום הנישואים ה-15 שלהם. מפגש שהוא מתנה.
זכות גדולה היא עבורי בכל פעם שמגיע אליי זוג שלא כדי לטפל בבעיה, אלא כדי להעצים את אהבתם, להתקרב עוד, להתפתח ולאפשר לעצמם ללמוד עוד את האהבה, בכל הרבדים שלה.
הוא בסוף שנות ה-40 לחייו, היא בתחילתם. הם הגיעו ממרכז הארץ בהמלצת חברה ממשגב.
"במה אתם שונים בהשוואה לתקופה שבה הכרתם?" שאלתי בסקרנות.
"אני מרגיש היום הרבה יותר גבר" הוא אמר. וואו, זו תשובה מפתיעה... "למה אתה מתכוון?" שאלתי.
"אני הרבה יותר מחובר לעצמי, בהיר עם עצמי, יודע מה אני רוצה, פחות מנסה להרשים, פחות מנסה לרצות אחרים, גם בעבודה, גם עם חברים. יותר מדויק עם עצמי, יותר מחובר לאנרגיה הנשית שבי וזה מעדן אותי ועושה אותי יותר קשוב, גם לעצמי וגם לבת זוגי".
"ולמה אתה מתכוון כשאתה מבקש להיות פחות חדור מטרה במעשה האהבה?"
"אני מרגיש מאד יצרי. מרגיש האנרגיה המינית שלי שועטת קדימה לפעמים וזה לא מתאים לבת הזוג שלי. זה סוגר אותה. לפעמים אני מרגיש שמבחן הגבריות שלי הוא דווקא בכמה בת הזוג שלי מתענגת ואז אני מתנהג באופן פרדוכסלי בדרך שלא מענגת אותה"
"תן דוגמה", אני מבקשת.
"למשל, אני שולח ידיים לחזה, או ישירות ל 'אברי מטרה' כדי שתגיע לאורגזמה, אבל זה מרתיע אותה".
כזאת ישירות וכנות של גבר זה נדיר לפגוש, אבל לשמחתי קורה יותר ויותר... ממש התרשמתי מהשילוב של האומץ שלו, המוכנות להיחשף, וגם המוכנות ללמוד, לשנות דפוסים והרגלים, ללמוד את מעשה האהבה מחדש, ממקום נטול דעות קדומות.
"קודם כל אני שמחה על האומץ שלך לשאול שאלה שרוב הגברים היו רוצים לשאול אבל מתביישים. את התשובה לשאלתך אחלק לשני חלקים: החלק הראשון מתייחס ישירות אליך ואל האנרגיה הזכרית. אגב, גם לנשים יש אנרגיה זכרית וגם לגברים יש אנרגיה נקבית, באיזונים שונים וזה משתנה בתקופות חיים שונות, משתנה עם העונות ואף בתוך החודש ובתוך כל יום.
האנרגיה המינית הזכרית היא באמת חדורת מטרה. היא ליניארית. שועטת קדימה. זוהי אנרגיה אדומה, של אדמה, של כוח חיים מאד חזק, יש בה משהו חייתי ופראי. היא מתחממת מהר, מגיעה מהר לפורקן ומתקררת מהר. איך בזה שום רע ביצר, בעוצמה, ביצריות, בפראות, השאלה היא כיצד מנתבים את האנרגיה הזאת על מנת שכאשר היא מגיעה לבת זוגך היא תפתח אותה אליך ולא תסגור אותה.
לפני הטיפים שתיכף אתן לך, חשוב לי לציין שני דברים: האחד – העובדה שהדבר שהכי עוזר באינטימיות הן רגשית והן גופנית, הוא תקשורת ישירה ממקום של אהבה. שאל אותה בדיוק מה מקרב ומה מרחיק אותה. ממש תרדו לרזולוציה של ניואנסים קטנים. כי אישה בנויה מניואנסים. דבר נוסף הוא שעצם הבעת הכוונה שלך ללמוד ולשנות דפוסים כבר עושה חצי מהעבודה.
 
הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לך להאט את האנרגיה המינית שלך כדי שתתאים לקצב של בת זוגך:
-          הטיפ הראשון הוא להשתמש בנשימה. כשאתה מרגיש שהתשוקה שלך משתוללת מהר יותר ממה שבת זוגך יכולה להכיל, נשום מספר נשימות עמוקות. העבר את תשומת הלב שלך מאיבר המין אל הלב והריאות. כשמעבירים את תשומת הלב אל בית החזה ואל הנשימה, החוויה משתנה מתחושה של יצר לתחושה של אהבה. הלב נפתח והגוף מאט את הקצב. התמקד במחשבות על אהבה ותן להן להזין את התשוקה ולא ההפך. הקסם הוא לחבר את המיניות והאהבה יחד, ואז המפגש הופך מסקס למעשה אהבה.
-          הטיפ השני הוא להאט את תנועות הגוף ואם יש צורך אז ממש להרפות לכמה רגעים מבת זוגך ולשכב פרקדן ולנשום עמוק. לקרר קצת את האנרגיה, את תחושת השעטה כפי שציינת. גבר יודע מתי מתקיימת נקודת האל-חזור שממנה השפיכה היא בלתי נמנעת. האטת התנועה צריכה להתרחש לפני נקודת האל-חזור. בדרך זו גברים גם לומדים לעכב את השפיכה ולהאריך את משך מעשה האהבה.
-          הטיפ השלישי הוא שימוש בדימוי. נניח שאתה מוזג מעט תרכיז פטל לתוך כוס ולתוכה אתה שופך באיטיות מים ולא מערבב. הפטל שוקע מטה והמים מעל.
דמה בעיניי רוחך שהאנרגיה המינית שלך היא כמו תרכיז הפטל שנמצא בתחתית הכוס, כלומר – בחלק התחתון של גופך. כעת דמיין שאתה מערבב את הפטל עם המים. כל המים נצבעים ורוד, שהוא בהיר יותר מן האדום של התרכיז. השתמש בדימוי הזה כדי לפזר את האנרגיה האדומה שבאזור אברי המין אל כל הגוף, כשאתה נעזר בנשימות עמוקות ואיטיות. כשהאנרגיה היצרית האדומה מתפזרת באופן שווה בין אברי המין לשאר הגוף היא מתעדנת ומשנה את אופייה כך שהיא מותאמת יותר לקצב של בת זוגך" .
"הטיפים נשמעים טובים, אנסה ליישם ונראה מה יקרה. ומה עם החלק השני של התשובה – זה הקשור לבת זוגי?" הוא שאל.
 
על כך במאמר הבא. שווה לעקוב.