כותרת
> C;
1/1
בריאות

רופאי כללית שהתמחו במכוני התפתחות הילד בחיפה עברו בהצלחה את מבחני המומחיות

משגב | פורטל משגב בריאותפורסם: 07.02.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 רופאי מערך התפתחות הילד של כללית במרחב חיפה וג"מ, ד״ר אסתר סנדו-ענבר מהמכון בחיפה ובשלוחה בטירת הכרמל וד״ר כיאל קאסם, מהמכון של כללית בנהריה (בקרוב יעבוד גם בכרמיאל ובמעלות), עברו בהצלחה את בחינות המומחיות שלב ב', בהן נבחנו בבי"ח הדסה. מדובר בבחינה תובענית, שנערכת בתום מסלול של 3 שנות התמחות על בנוירולוגיה והתפתחות הילד, בנוסף המומחיות שיש להם כבר, ברפואת ילדים.
המומחים החדשים זכו לברכות על ידי מנהלת מרחב חיפה וגליל מערבי בכללית - פרופ' מ"ק חן שפירא ומנהל המערך הנוירולוגי התפתחותי של כללית במחוז, פרופ' נתנאל צלניק.

מעבר להישג האישי, המשמעות היא תגבור נוסף במערך הרופאים המומחים שנותנים מענה טיפולי לילדים מבוטחי כללית  במכוני התפתחות הילד במרחב חיפה.
על רמתו הגבוהה של מערך התפתחות הילד של כללית בחיפה מעידה גם העובדה שהמכון בחיפה נבחר כאתר בו נערכו גם כן בחינות למומחיות זו.
נבחנו כאן ארבעה רופאים, כולם ממרכז הארץ. צוות הבוחנים מנה 16 מומחים מרחבי הארץ, בהם פרופ׳ נתנאל צלניק ומנהלת הבחינה - ד״ר רותי טרקל – דאבר, מנהלת המכון בחיפה. במסגרת הבחינה הוצגו 4 מקרים: 2 נוירולוגיים ו-2 התפתחותיים, מה שחייב היערכות מורכבת.
אכן, צוות המכון של כללית בחיפה זכה למחמאות רבות על הארגון והאירוח של הבחינות המורכבות, מצד מהנבחנים והבוחנים כאחד.