סיור מקצועי במנהרות כרמיאל התקיים בראשותו של מנהל הנחת מסילה מטעם חברת "נתיבי ישראל" אילן רוזנפלד התקיים לאורך תוואי הפרויקט ובמנהרות גילון. עוד השתתפו בסיור בכירים מרכבת ישראל ובכירים מהרשות הארצית לכבאות והצלה. הם הגיעו להתרשם ממערכות התקשורת והבטיחות המתקדמות המוקמות במנהרות.
המנהרות הן באורך כולל של כ- 4.6 ק"מ. בסיור הוצגה השיטה האירופאית החדשה LVT להקמת מסילות.
מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי ואנשי המקצוע ממשרדו התרשמו מהעבודות ומהצלחת הניסוי שהסתיים לאחרונה בהצלחה במנהרות. הניסוי התקיים לבחינת השיטה האירופאית LVT להנחת מסילה על גבי משטח בטון יצוק. עד כה הונחה המסילה בישראל על פי השיטה הקונבנציונאלית על גבי חצץ וכעת תתבצע השיטה ראשונה בישראל במנהרות גילון בתוואי הרכבת לכרמיאל.
מחברת "נתיבי ישראל" נמסר כי העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על 2.8 מיליארד שקלים. במסגרת הפרויקט מוקמת תשתית למסילה כפולה באורך של כ-23 ק"מ. אורך המסילה שהונחה עד כה הוא 7 ק"מ כפולים. הרכבת תאיץ על הפסים החדישים במהירות תכן של 160 קמ"ש ותעבור בין שתי תחנות נוסעים – אחיהוד וכרמיאל, תחנות שנמצאות בשלבי עבודה מתקדמים.
המנהרות הן באורך כולל של כ- 4.6 ק"מ. בסיור הוצגה השיטה האירופאית החדשה LVT להקמת מסילות.
מנכ"ל משרד התחבורה עוזי יצחקי ואנשי המקצוע ממשרדו התרשמו מהעבודות ומהצלחת הניסוי שהסתיים לאחרונה בהצלחה במנהרות. הניסוי התקיים לבחינת השיטה האירופאית LVT להנחת מסילה על גבי משטח בטון יצוק. עד כה הונחה המסילה בישראל על פי השיטה הקונבנציונאלית על גבי חצץ וכעת תתבצע השיטה ראשונה בישראל במנהרות גילון בתוואי הרכבת לכרמיאל.
מחברת "נתיבי ישראל" נמסר כי העלות הכוללת של הפרויקט עומדת על 2.8 מיליארד שקלים. במסגרת הפרויקט מוקמת תשתית למסילה כפולה באורך של כ-23 ק"מ. אורך המסילה שהונחה עד כה הוא 7 ק"מ כפולים. הרכבת תאיץ על הפסים החדישים במהירות תכן של 160 קמ"ש ותעבור בין שתי תחנות נוסעים – אחיהוד וכרמיאל, תחנות שנמצאות בשלבי עבודה מתקדמים.