כותרת
> C;
1/1
תלמידים ונוער

מופע ההתרמה השנתי "ניצני אביב" למען ילדי "ניצנים בלב"

משגב | פורטל משגב תלמידים ונוערפורסם: 14.06.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
מופע ההתרמה "ניצני אביב" למען ילדי "ניצנים בלב", שהחליף את אירוע "ניצני בוקר", התקיים ביום שני  30.5.2016 באשכול פיס. האירוע מתקיים מדי שנה בסימן הוקרה לאליעזר תורג'מן ז"ל. הפעם, שלא כמו ב - 20 השנים שחלפו מאז "ניצני בוקר" הראשון, ארגנו את האירוע הורי ילדי "ניצנים בלב".
ההורים הם אלה שפנו לאמנים ממשגב הופיע באירוע בהתנדבות והופתעו מההיענות החיובית הגדולה (עד כדי כך שהם נאלצו לדחות מספר אמנים לאירוע שיתקיים בשנה הבאה). האמנים המשגביים שהופיעו הם: גיל אגמון, שלי בן חיים, אלעד אביטל, איתי מור, דניאלה הדסי עם שולי, תר חכם, יעל גרייצר, שי רונן, ענת גילר (עם עמית כהן– נגן פסנתר עיוור מכישורית). כמו כן הופיעה להקת המחול מכישורית בניהולה המקצועי של זיוה שפי וקבוצת התיאטרון הקהילתי של "ניצן" תל אביב בהצגה "כאלה אנחנו", בניהולו המקצועי של רועי טל. אחד מחברי הלהקה הוא ארבל כובש מיובלים.
מדברי דלית תורג'מן המנחה: "כולנו נאספנו כאן לכבודן של המשפחות המיוחדות במשגב. אנחנו מנסים ליצור חשיפה לעמותת 'ניצנים בלב', עמותה של משפחות אשר להן ילד עם צרכים מיוחדים, לתת להן חיבוק אמיץ ויד תומכת ואם גם נצליח לאסוף לטובת העניין תרומה יפה – דיינו...סביב המעגל המשפחתי שלנו, משפחות 'ניצנים בלב' קיים אצלנו כבר שנים רבות גם המעגל הקהילתי. כך חשנו כאשר תלמידי ביה"ס באים לשחק ולחנוך את ילדינו במועדונית, כך מרגישה כל משפחה מיוחדת שזוכה לקבל עזרה של מתנדב מהקהילה שייכנס הביתה לאחר שעבר השתלמות בקורס 'צמידים' המופלא, וכך חשנו מדי שנה באירוע המסורתי 'ניצני בוקר' אשר הרטיט את לבבות כולנו. אנשי המקצוע הפיקו את האירועים תמיד בהתנדבות ועם ים של רצון טוב, וקהילת משגב באה, ושוב באה, ותרמה כספים וחיבקה ואהבה".
מנחי הערב היו דלית תורג'מן (מיובלים), אימא של עמיחי, יחד עם עמיחי. מפיקת האירוע הייתה גליה כובש, אמו של ארבל (השחקן). האימא של כל האירוע, זו שדחפה והמריצה את כולם הייתה טניה צ'קון (מנוף) אמו של עילי, מרכזת עמותת "ניצנים בלב". חשוב להזכיר גם את האימהות: שלומית דנטה (יובלים), דנה פינטו (אבטליון) ונינה סרור (הר חלוץ) אשר הגישו פרחים לכל המשתתפים, כמיטב המסורת היפה של מופע זה. תודה לכל מי שתרם להצלחת האירוע, למשתתפים ולתורמים.
אולי יעניין אותך גם
מי לה סי תחרות לכלי נגינה מס' 4
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, הסמנ"כל לבינוי ולפיתוח תמיר בן משה ומנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון ערכו היום ביקור במערכת החינוך במשגב כאורחי המועצה
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
ארוחה חמה במסגרת תכנית ההזנה המשותפת למשרד ולרשויות
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
פותחים את השנה בתוכנית "עמיתי דילר" של "שותפות ביחד כרמיאל – משגב - פיטסבורג"
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
'יום המורה' תשע'ט להוקרת רבבות עובדי ההוראה
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
צפון : מעצימים את ערך המצוינות והחשיבה ההמצאתית בפריפריה הגיאו –חברתית
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
משרד החינוך מרחיב את השקיפות לציבור
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
תלמידים מכרמיאל ומשגב השתתפו בתחרות יצירה המרכז ללימודי השואה בפיטסבורג
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן 
גיא בר חיים בת ה-18 ילידת העיר מככבת בימים אלה בפרוייקט שיצא נגד האלימות ברשת
בהוקרה לזכרו של אליעזר תורג'מן