גם תהליך "מתחברים" שמובילה מחלקת הגיל הרך, תהליך שנועד ליצור רצף חינוכי בין מסגרות החינוך לגיל הרך ביישובים – צהרון, גן ופעוטון, הביא לחשיבה מחודשת על תפקידה של מנהלת הגיל הרך ביישוב וכן על תפקידן של ועדות החינוך.
המפגש הראשון עסק במתח המובנה המתקיים בין הוועדות שמייצגות את ה"קול ההורי" ואת ה"קול הקהילתי" לבין המנהלות המייצגות את ה"קול המקצועי", כשכל צד מסתכל על המערכת ועל צרכי הילד בהיבט אחר. למערכת חינוך יציבה ומיטיבה עם הילדים נדרשת שותפות בין הצדדים והגדרת תפקידים ברורה ומסודרת.
שני המפגשים הבאים, שיתקיימו בחודש הקרוב, יעסקו בבחינת האתגרים במבנה הקיים, בבירור תפיסת התפקיד הרצויה בכל יישוב ובניסוח הבנות משותפות. בהמשך לתהליך זה ייבחר צוות מצומצם שינסח את ההבנות ויגדיר את קווי המתאר לתפקיד ועדות החינוך, וגם את תפקידיהן של המנהלות.