כותרת
> C;
1/1
הבלוגיה
אילו אנשים אתם בוחרים שיקיפו אתכם?
אחד הדברים שלפעמים נעלמים לנו מתחת לרדאר היא ההבנה שהעצמה של הסביבה שלנו משפיעה בצורה ישירה, עלינו ועל היכולת שלנו להצליח.   הדוגמא הכי פשוטה לראות את זה היא אם מישהו לידינו מספר לנו כמה הוא עייף ומתחיל לפהק... כנראה שלא תעבור יותר מדקה עד שזה יתחיל להשפיע עלינו וגם אנחנו נפהק.   במשך תקופה ארוכה לא הבנתי למה בעסק שלי הדברים לא רצים שרציתי ותכננתי.
פורסם: 12.04.18 , 17:09ע"י:
רשת לינק
יש לנו נטייה לראות מהצד אחרים שמצליחים ולחשוב שהם נולדו לתוך זה
יש לנו נטיה לראות מהצד אחרים שמצליחים ולחשוב שהם נולדו לתוך זה... שכך הם היו תמיד.
פורסם: 12.04.18 , 17:09ע"י:
רשת לינק
הכי קל זה להישאר במקום המוכר והידוע לנו ...
אך ככל שנצמד למקום הזה, כנראה שנפספס מלא אופציות האחרות שקיימות לנו . נכון, לפעמים זה קשה להעז ולצאת למסע חדש עם חוסר ידיעה, חוסר הוודאות הזה הוא המקום החדש הזה שיכול להצית מחדש את החיים שלנו. העולם שלנו גדול ומלא בים של אפשרויות!   אם אנו רוצים להגיע למקומות חדשים  אולי כדאי שנרים את העוגן הזה שמחזיק אותנו ונצא למסע חדש    מסע כזה שממלא את יצר הסקרנות שלנו ,  כזה שטומן בחובו הרפתקאות חדשות שעוד לא גילינו ,  רגעים שאנחנו עוד עתידים לחוות .   אנחנו נולדנו להתרגש, לחקור, ...
פורסם: 12.04.18 , 17:09ע"י:
רשת לינק
למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה? למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו: העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק... ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים. יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.
פורסם: 12.04.18 , 17:09ע"י:
רשת לינק


אולי יעניין אותך גם
תערוכת "מסע אופטימי"

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

קידום אורגני בגוגל: מאמר מקיף על הפרמטרים החשובים להצלחה העסק

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

"בין גלים לתלמים"

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

תערוכת "מסע אופטימי"

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

קידום אורגני בגוגל: מאמר מקיף על הפרמטרים החשובים להצלחה העסק

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

"בין גלים לתלמים"

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

התערוכה "זוויות וחיבורים"

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

צבעי הסוואה חומר|יופי|רגש

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

"אור בחושך" - תערוכה מתפתחת של אופירה ורה אבישר

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

לקראת יום כיפור: טיפים לרכיבה בטוחה על אופניים

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.

שדרת הפסלים במתחם הדיסיטי במישר אדומים

למה כשמשהו מצליח אנחנו זוקפים את זה לזכותנו וכשמשהו לא עובד אנחנו ישר מחפשים מי אשם בזה?
למה כשעסק מצליח אנחנו הולכים גאים עם חזה מתוח
אבל כשזה לא עובד יוצאים לנו משפטים כמו:
העובדים שלי לא טובים , הלקוחות לא מבינים, האיזור שאני נמצא בו גרוע, התחום שלי על הפנים, המוצר הזה שחוק...
ועוד אלפי תירוצים למה אנחנו לא אשמים.
יש לנו נטייה להאשים תמיד גורם חיצוני שיש לנו בעיה בתוצאה, במקום לקחת אחריות ולהבין אולי שיש משהו שאנחנו עושים שאנחנו לא ממש רואים.