כותרת
> C;
1/1
הבמה שלכם

חוויות ספרותיות - יזכור אישי

משגב | פורטל משגב הבמה שלכםפורסם: 01.05.15 , 10:52ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 Literary experiences - Personal Remembrance
אילן ואביאל – יזכור אישי
את אילן הכרתי לפני הצבא. יצאנו יחד, צחקנו הרבה והתווכחנו בלהט. אצל אימא של אילן טעמתי פריקסה טוניסאית בפעם הראשונה, וכולם צחקו כשהשתנקתי עם חריפותה. אילן היה הראשון שאמר לי שאני יפה, והתכוון לכל מילה.
את אביאל הכרתי בצבא. הוא אל"מ ואני סגן ירוקה. בתקופה שבה התנגשה האידיאולוגיה שלי התנגשות חזיתית עם המציאות, אביאל היה עיר מקלט. מאזין נאמן לכל נאומיי חוצבי הלהבות, כתף סבלנית לכל הבכיות.
הזמן והנסיבות הפרידו בינינו, והחיים לקחו אותנו למקומות שונים. שניהם נותרו בזיכרוני כמי שהיו בזמן הנכון ובמקום הנכון עבורי. באו, לימדו את מה שלימדו, והמשיכו בדרכם, כשם שהמשכתי אני.
אלא שדרכם נגדעה באלימות. אילן נהרג בלבנון כשהרכב שבו נסע נפגע על ידי מטען צד. אביאל נהרג בפיגוע במסעדת "מצה" בחיפה. ביחד איתו נהרגו בנו ובתו.
ברכה סינית מאחלת: "הסב ימות ואחריו האב ורק אז הבן".
אם יש איזה שהוא סדר נכון לדברים, ראוי שיהיה זה הסדר הזה. שלא יאמר אב קדיש על בן, שלא תפגוש אשיה את בעלה וילדיה בבית העלמין.
 
אילן רועה (1967-1999)  
אביאל רון (1948-2002)  
 
יהי זכרם ברוך!
מי ייתן ולא נדע עוד מדון ומלחמה.
 
בוקסה:
מישהי לכתוב איתה –  ליווי אישי בכתיבה
מפגשים אישיים המיועדים לאנשים המתמודדים עם כתיבה עיונית של עבודות אקדמיות או מכינים מאמרים לכתבי עת, למי שמתכננים לכתוב סיפורי חיים ולכותבים הזקוקים לתמיכה ולהכוונה בתהליכי כתיבה יצירתית
 
מיינדפולנס (MBSR) ליצירת שינוי
מיינדפולנס (MBSR) היא דרך יעילה ומעשית להתבוננות ישירה ברגשות, במצבים המנטאליים ובדפוסים שמנהלים את חיינו. במהלך 8 מפגשים אישיים נלמד דרכים מעשיות לשיפור קשב וריכוז, לעבודה מודעת עם רגשות, ולהפחתת לחצים (stress).
לפרטים נוספים   kerenfite@gmail.com או 054-4791952