כותרת
> C;
1/1
לימודים

חינוך משגבי בדיאלוג - לחשוב בתוך הקופסה

משגב | פורטל משגב לימודיםפורסם: 01.05.15 , 11:42ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 incubator Hfdgogitbiomסדנה ראשונה יצאה לדרך בחממה הפדגוגית
ביום ג'  24.3.15 נפגשו 15 אנשי חינוך מבתיה"ס גליל, יסודי משגב, גילון, יסודי סלאמה, על יסודי משגב ומאגף החינוך של המועצה לסדנה ייחודית כדי ללמוד ביחד על קיבעונות מחשבתיים, על חדשנות, ובעיקר להכיר ולתרגל כלי אחד מתוך 5 של חברת SIT.
SIT  הוא שם של חברה ושל שיטה, המבוססת על עבודתו של אלטשולר בתחום החשיבה היצירתית. הנחת היסוד בבסיס השיטה היא שרעיונות חדשניים חולקים תבניות חשיבה משותפות. השיטה פותחה ועדיין מתפתחת באקדמיה ובה בעת מיושמת באמצעות החברה בארגונים רבים בארץ ובעולם, ביניהם גם ארגונים חברתיים.
הסדנה כללה הדרכה, סרטונים, תרגול ולמידה בנושאים כמו: קיבעונות חשיבה וסוגיהם, אילוצים שאין צורך לחשוש מהם וכלי מרכזי אחד שנועד לפרוץ את הקיבעונות ולהשתמש במה שיש בתוך הקופסה – אבל באופן שונה. את הסדנה הנחו  מנהלת החברה העסקית חברתית של  SIT מאי עמיאל ורכזת החממה הפדגוגית גלית שילר לוי.
בסיום הסדנה הביעו המשתתפים עניין ורצון להמשיך ולהעמיק בלמידה מסוג זה וללמוד על כלים נוספים של השיטה.
מטרת החממה הפדגוגית היא לאפשר לאנשי חינוך וקהילה להגשים חלומות בתחום החינוך.
בחממה הפדגוגית מפתחים קורס יזמות בסוגיות חינוכיות למורים, לאנשי חינוך ולאנשי הקהילה.  קורס זה ילווה את  היזמים  משלב הרעיון דרך פיתוחו, בחינת הישימות, הלקוחות, הסביבה, העלויות וההתאמות היצירתיות הדרושות לנוכח אילוצים שונים. 
יש לכם יוזמות מעניינות בתחום החינוך והקהילה? נשמח לשמוע עליה ולענות לכל שאלה.
אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה המרתקת של יצירה של משהו חדש.
אתם  מוזמנים לפנות לכתובת:  galits@misgav.org.il