כותרת
> C;
1/1
ספורט

מרוץ כרמיאל שבת 6/6/15!!! רוכבים, רצים וצועדים!!

משגב | פורטל משגב ספורטפורסם: 27.05.15 , 11:42ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 "מרוץ כרמיאל " הרביעי הכולל את תחרות רכיבת האופניים, ריצה וצעדה יתקיים ב- 6.6.2015




צילום: מירוץ כרמיאל שנה שעברה. צלם: אלכס הובר.
במסגרת האירוע הייחודי מתקיימת אליפות הארץ לרוכבי כביש מקצועיים מטובי הרוכבים בארץ ,  ריצה למרחקים של 2 , 5 ו10 ק"מ והשנה נוספה לאירוע צעדה לציון מלחמתה של העיר כרמיאל בעישון .
המרוץ החל לפני 4 שנים כתחרות אופני כביש (קריטריום, תחרות עירונית במסלול קצר וסגור, הרבה הקפות על אותו מסלול), ביוזמת העירייה , בהשתתפות רשת המתנ"סים ומועדון האופניים של עמותת פרחי כרמיאל, מינהל התרבות ואגף הספורט העירוני.
בשנה שעברה נוספה לאירוע גם תחרות ריצה עם מקצים באורך 2, 5, 10 ק"מ, ואפילו מקצה "אפרוחים" לילדים עד גיל 6. גם מספר הרוכבים גדל  משמעותית.
בעוד שתחרות האופניים נושאת אופי מקצועי וארצי באופייה והיא חלק מהליגה הארצית וליגת האופניים הבינלאומית (UCI ) -  אירוע הריצה הוא יותר באופי מקומי ועממי, למרות שגם הוא מכיל אלמנט מקצועי ותחרותי.
השנה הצטרף גם משרד הבריאות לתומכי האירוע, במסגרת קמפיין הקורא לאורח חיים בריא ולהימנעות מעישון,  ויזם תוספת של צעדה משפחתית, שתצא גם היא מרחבת העירייה, תעבור בשד' נשיאי ישראל לאורך מסלול האופניים, תיכנס לפרק אופירה להפעלות לכל המשפחה ותחזור לרחבת העירייה דרך חורשת קובי.
אנו קוראים לכולם , בגילאים השונים וברמות הכושר השונות לבוא וליטול חלק פעיל באירוע מיוחד וססגוני זה .
במסגרת האירוע ייסגרו לפרקי זמן קצובים קטעי רחובות שונים , פירוט יהיה במוקד העירוני של העירייה ( 106 )  ובפרסומי העירייה בעיתונות , העירייה תעשה כל מאמץ לצמצם את ההפרעה למינימום הנדרש .
 
קישור לסרטון האירוע מהשנה הקודמת: https://www.youtube.com/watch?v=0e_gdm47M_w
כל הפרטים וגם ההרשמה באתר: http://karmiel.sportweb.co.il