כותרת
> C;
1/1
תרבות ופנאי

מבזקי עסקים - גיליון 514

משגב | פורטל משגב תרבות ופנאיפורסם: 24.06.15 , 08:48ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 

 
צילום - עדי עובדיה
"אדון שוקו"-מופע משירי אריק איינשטיין
המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן מזמין משפחות וילדים למופע הקיץ "אדון שוקו", המבוסס על שיריו של אריק איינשטיין ז"ל, ביום שבת 11 ביולי בשעה 18:00.
"התפוזים" הם חבורת מוזיקאים מוכשרים שמשלבים בין שתי האהבות הגדולות שלהם:
לטייל בארץ ישראל ולשיר שירים של אריק איינשטיין. מופע הקיץ מספר את סיפור מסעם של "התפוזים" ברחבי הארץ, בליווי שירי הילדים הקלאסיים של איינשטיין, האהובים על מבוגרים וילדים כאחד. מופע סוחף, חינוכי ומרגש לכל הגילאים.
בין השירים במופע:
אדון שוקו, מכופף הבננות, גברת עם סלים, קילפתי תפוז, מה עושות האיילות בלילות, שלוש ארבע לעבודה ועוד.
מחיר כרטיס מגיל 3 ומעלה : 60 ₪. מחיר כרטיס משפחתי: זוג הורים ושני ילדים- 200 ₪- בהרשמה מראש. מומלץ להביא מחצלות ולבוש חם.
 
פרטים והזמנות: המוזיאון הפתוח בתפן -04-9872022/ 04-9109609  www.omuseums.org.il
 
בחווידע כרמיאל נערכים לחופש הגדול
במהלך החופש הגדול, החווידע יהיה פתוח לקהל הרחב עם פעילות מדעית לכל המשפחה, המתאימה לגילאים 4-12. התכנית כוללת: פעילות במעבדה, יצירה וביקור בכל חדרי התערוכות.
בחדרי התצוגה השונים יכול כל ילד למצוא את המוצג או את המשחק הקרוב לליבו: חדר משחקי החשיבה, בו ניתן לשחק ביחד או לבד, חדר החושך המסקרן, הלונה-פארק המדעי בו מוצגים כוחות פיזיקליים או הפלנטריום בו מוצגים סרטונים על החלל.
עדיין לא מכירים את החווידע? אתם מוזמנים להגיע ולהכיר!
העלות- 15 ₪ לילד, הורים אינם משלמים.
 
רח' צה"ל 103 כרמיאל, מול פארק אלון. טל' 04-9081240
 
 
סדנאות למבוגרים -  בכל תחומי היצירה (כמעט)
נירית מאשחר היא בעלת תואר בעיצוב תעשייתי, הייתה צלמת מקצועית, עיצבה ויצרה מוצרי טקסטיל לתינוקות. היא איגמה את כל הכישרונות היצירתיים הללו לטובת תושבי משגב, וכיום היא מציעה סדנאות (חד פעמיות או ממושכות) בתחומים רבים, כגון: בניית גופי תאורה מקרמיקה (ההתמחות של נירית), עבודות פסיפס, סריגה בחוטי טריקו (לסריגת שטיחים וסלסלות צבעוניים), עבודה בטכניקת מילפיורי (גלילים של פימו שנפרסים בטכניקה מיוחדת, ליצירת ציפוי לכלי זכוכית, חרוזים או תכשיטים), תפירה- ריפוד מחדש של רהיט (קטן), תפירה של תיקים ווילונות ועוד. אין צורך בידע מוקדם ויש מענה לכל הרמות, החל ממתחילים.
נירית: "הסדנאות מיועדות לאנשים שיש להם חלום ליצור פרויקט אומנותי מסוים, או לבצע רעיון יצירתי כלשהו. אני מאפשרת כאן להביא את הרעיונות הללו מן הכוח אל הפועל ומספקת את המסגרת, המקום הציוד וההנחיה המקצועית. בוחרים תחום ומגיעים לסדנה כדי לבצע. אם יש רעיון בתחומי יצירה נוספים - אפשר פשוט להתקשר אלי ונחשוב ביחד על דרך יצירתית או על פתרון מתאים."
משך הסדנה- 3 שעות, היא נערכת בסטודיו של נירית באשחר. התשלום הוא פר-מפגש ובהתאם לנושא. אז למה אתם מחכים?
לפרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר לנירית: 054-4620281  niritniritf@gmail.com