כותרת
> C;
1/1
ילדודס

תרבות במשגב

משגב | פורטל משגב ילדודספורסם: 24.06.15 , 10:45ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
אירוע פסטיפארק משגב 2015כמדי קיץ, מחלקת תרבות  מזמינה אתכם לחגיגת קיץ תיאטרלית, מוזיקלית וצבעונית לכל המשפחה "פסטיפארק משגב 2015". רפרטואר האירוע עשיר וססגוני. קבלו "הצצה" לחלק מהמופעים:
"אופרת סבון" סימפוניית בועות מוטרפת מיצג פסל חי המשלב מוזיקה, תיאטרון פיזי ובועות סבון. סיפורן של שתי דמויות אופראיות, זמרות מדושנות ושמנות, כוכבות על-  לפחות כל אחת בעיניי עצמה, אשר למשמע צליל מטבע הן מתעוררות לחיים ומתחרות ביניהן על תשומת לבו של הקהל. הן יוצרות נאמברים מוזיקליים בסגנונות שונים כאשר בכל פעם קורה משהו מעט אחר ביניהן.
"פיצ'יפקעס" – נווד תימהוני ומלא השראה, סוחב מזוודה ישנה מאד,מבחוץ היא נראית כמו סתם גרוטאה, אבל בתוכה מחכה לנו סוד....
מופע אינטראקטיבי, תיאטרלי ומוסיקלי בכיכובו של ניצן זיצר – וירטואוז במה נדיר, המלהטט בין דמויות, שירים וסיפורים. לצדו על הבמה עופר שלחין – המפליא לנגן באקורדיון וכלי הקשה.
"סופר סבתא" במרוץ נגד הזמן סיפורה של גרטרוד, קשישה איטית ומעט חרשת מתחיל בשיחת טלפון מהנכדים.הם מגיעים לביקור והיא רוצה לחלק להם את העוגיות מעשה ידיה שהם אוהבים. כשסבתא מגלה שהן אזלו, היא יוצאת במסע קולינרי כושל, שנגמר בהרבה אש, מטבח שרוף וסבתא אחת מחוסרת הכרה. האם היא תצליח להכין את העוגיות בזמן?
המופע משלב בתוכו הרבה הומור קטעי ליצנות וקרקס, מופע אש מדהים, קטע מתנדבים מהקהל והרבה אהבה. המופע זכה בפרס חביב הקהל בפסטיבל חיפה 2013. בביצוע נורית יחיאלי.
"הטקסי של מקסי" מאת "תיאטרון הגברת" תלת אופן-מונית לכל דבר ועניין מעוצבת בסגנון שנות ה-50 של ישראל. עם מוסיקה נלווית צמודה למונית ונהג חד פעמי...המונית הנה בסיס לשינויים בהתאם למתרחש ברחוב".
"סיפור אמיתי שהמצאנו" מופע קרקס לכל המשפחה. עם גל באז ומוריה. בליינד דייט בין שתי דמויות קומיות, המוביל לסיפור אהבתן. המופע משלב קטעי אקרובטיקה, מחול, איזון על הידיים (equiliber), איזון על נעלי בלט (point shoes), אקרובטיקת- צמד על רולה-בולה ואקרובטיקת- צמד על חד- אופן.
הרשימה עדיין לא הסתיימה אך אנו משאירים לכם משהו גם להפתעה.
את האירוע נסיים עם המופע המרכזי "ילד פלא" – הצגת ילדים מוזיקלית חדשה משירי הילדים הקלאסיים של קובי אושרת
האירוע יתקיים ביום חמישי 9.7.15 בין השעות 21.00-17.00 במספר מתחמים באזור אמפי "אשכול הפיס" משגב.  
הרשמה באתר המועצה www.misgav.org.il
אולי יעניין אותך גם