כותרת
> C;
1/1
בעלי חיים

סכנין - יד אדם שרפה את הכלבים

משגב | פורטל משגב בעלי חייםפורסם: 29.09.15 , 09:24ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

בכתבה תמונות קשות לצפייה 

בתחילת השבוע, ביום מראשון בסביבות השעה שמונה בערב, עשן כבד בשמים הזמין אמבולנסים ואת מכבי האש, אל מקום האסון אל הכלבייה של "תנו לחיות לחיות" שממוקמת בסכנין.
הם הגיעו אל מקום האירוע במהרה ועמדו מול תמונות קשות מהאסון, פתחו מיד את הכלובים ושיחררו את שאר הכלבים המבוהלים, חלקם היו פצועים, עם כוויות נוראיות.
מבוהלים מבולבלים, מפוחדים, כואבים.
חלקם הצליחו לברוח מהכלוב עוד קודם לכן, 12 כלבים ניצלו, שמחים ונרגשים קפצו על "סבתא רות", כך כינו את רות, שהגיעה למקום במהירות האפשרית.
כואבת, המומה, בוכה, אוהבת ומלטפת את הכלבים שכל כך שמחו לראותה והיא אותם.
כלבייה שנשרפה.
כלבים חסרי אונים, שלא מבינים בפוליטיקה, ולא לקחו צד בין ערבים ליהודים, שילמו כנראה את מחיר הגזענות. המשטרה חוקרת ופרטים נוספים יהיו בהמשך.
על "סבתא רות" מעידה  מירה סול, שמכירה אותה באופן אישי והתנדבה איתה בעבר באותה הכלבייה: "רות כל חייה מצילה כלבים, נותנת את כולה למענם, מגדלת כמה משל עצמה. עוסקת בהסברה, פשוט אישה נדירה ואהובה מקווה שהיא תחזיק מעמד ותצליח להתגבר על המקרה הקשה הכואב".
אחרי הכל התמונות היו מזעזעות כל אחד.
באחד הכלובים שתי גופות מפויחות שרועות אחת לצד השנייה והריח הנורא כיסה את האוויר בין העשן הכבד שמרחף מעל הכלבייה השרופה, כלביית שיקום ומודעות של "תנו לחיות לחיות"
מצאו את מותם על לא עוול בכפם, "סבתא רות" שטיפלה בהם כאילו היו ילדיה.
בכאב גדול, בעצב עמוק, מתעלה על עצמה בגדולת נפש ובנימה אישית אומרת לי: "כל כך הרבה אנשים התקשרו, הגיעו ביקשו לעזור, ניחמו, עודדו, המון עשו כך גם מהמגזר הערבי הביעו חרטה הרבה מתנדבים, תלמידי תיכון מתוכם שעשו עבודה טובה ונאמנה עם הכלבים, האכילו וטיילו איתם. אין צבע, דת, וגזע, להיות אדם." עוד אומרת לי רות ש"אלימות היא לא רק מילה, יש לה תוצאה. המשאלה בעקבות המקרה שנוכל לגשר על המשבר הזה ואולי מתוכו תקום שותפות לשלום, לשכנות טובה, לתרגם את הרע לטוב. כי כמה שיש רוע היא טוענת שיש יותר טוב."
רות מסרבת לכעוס על מי שעשה זאת. "תחושה של משהו שמתפקשש לנו בחברה, סטייה מהדרך, אדם לאדם זאב"
חייבים להמשיך את הפרוייקט, שמלמד חמלה כלפי חיות מחמד, עובד על בורות וחוסר ידע, הסברה נגד אלימות, פרוייקט שהגתה בשנת 2007 ורק אחרי כמה שנים האמין בחזונה ראש העיר של סחנין, תמך בפרוייקט ועזר.
הכלבים המקסימים בני שמונה חודשים עד שלוש שנים מחכים לכם בבית מחסה שאליו הועברו, בכניסה לכפר רות.  ביום רביעי השבוע יום אימוץ בחיפה, חתולים כלבים, גם למשפחות אומנה.
מי שרוצה להעשיר את חייו, מוזמן לאמץ כלבים שמחכים לכם, לליטוף שלכם, לחיבוק שלכם, לאהבה שלכם.
נמצאים בין השעות 10:00 עד 17:00 ניתן להתקשר (גם לתרומות כספיות)  :
03-6241776 שלוחה 3

3.10.2015 - מצעד בעלי החיים. לחצו על הקישור לפרטים המלאים>>

בגלריה תמונות קשות לצפייה  



אולי יעניין אותך גם