כותרת
> C;
1/1
משגב

מיזם חדש – נשים ועסקים בקהילת משגב

משגב | פורטל משגב משגבפורסם: 18.10.15 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


תוכנית "נשים ועסקים בקהילת משגב" הִנה מיזם לקידום נשים בעלות עסקים במשגב והסביבה. אחת לחודש נפגשות בעלות עסקים לסדנה קבוצתית מעשית לקידום העסק שלהן. הרציונל לתוכנית נבע מכך שהרבה נשים עצמאיות טובות מאד בעולם התוכן שלהן אך לא תמיד יש להן מערך כלים רחב לניהול עסק – שיווק, מכירות, תקציב, שירות לקוחות, שימור לקוחות, אסטרטגיה עסקית – כל נושא כזה הוא עולם תוכן שלם בפני עצמו, ואישה שהחליטה לממש את עצמה באמצעות עסק עצמאי שבו היא רוצה להרוויח – חייבת לצאת מאזור הנוחות שלה, לשלוט בתכנים האלו ולנהל אותם.
התכנית ביוזמת והובלת אביבית שלומוביץ, בת 35, תושבת מכמנים.
אביבית יועצת ארגונית ומאמנת עסקית בהתמחות בעולמות ניהול שירות ותקשורת בינאישית. כבעלים של חברה לייעוץ אימון והדרכה ליוותה והובילה אנשים להצלחות בחברות עסקיות ובארגונים מוניציפלים.
בשנה האחרונה אני מנהלת עמותה במגזר חברתי שבמסגרתה אני מקדמת קריירת נשים.
"כתושבת חדשה במשגב (עברנו מהמרכז לפה לפני חצי שנה) רציתי לקדם את האג'נדה שלי בנושא ועשיתי סקר ברשת החברתית שיועד לנשים עצמאיות בלבד. תוך יומיים ענו לי כ- 50 נשים והבנתי שיש פה צורך לתת מענה לנושא. התוכנית עונה על שתי מטרות מרכזיות:
1. העלאת מודעות וחשיפה לנשים בעלות עסקים במשגב והסביבה
2. מתן כלים מעשיים לקידום העסק
נשים הן חלק ממעגל רחב יותר של משפחות ויישובים במשגב ולכן היה לי חשוב להביא את האג'נדה גם למועצה. נפגשתי עם ראש המועצה רון שני והצגתי לו את הרעיון שלי לתוכנית המלאה (הסדנאות הן חלק ראשון בתוכנית מתוך מערך תוכנית שלם שאציג בחודשים הקרובים).
שני בירך על היוזמה ונתן לה 'אור ירוק' ואף הציע לנדב את אולם המועצה למפגש הראשון".
אחד הקשיים של עסק קטן הוא תזרים המזומנים הדל. במקום להירשם לקורסים שעלותם מאות ואלפי שקלים אני מזמינה כל אישה בעלת עסק עצמאי מהאזור שלנו שרוצה לפתח את עצמה ואת העסק שלה להצטרף למפגשים. הסדנאות מעשיות ואימוניות. משמע, בכל מפגש תתנסה כל משתתפת בכלי לקידום העסק ותקבל חומרים ליישום בעסק.
המפגש הראשון יעסוק בנושא בניית תוכנית שיווקית והוא יתקיים ב- 8.11.2015 בשעות 12.30-9.00 באולם המועצה (יש להירשם מראש).
להלן פירוט המפגשים הקרובים:
6.12.2015 מפגש דצמבר – כסף זו לא מילה גסה!
תמחור, גבייה, אמונות מגבילות בתפיסה על כסף
 10.1.2016 מפגש ינואר – העסק שלי לאן?
חזון עסקי, ייעוד וערכים בעסק שלי
14.2.2016 מפגש פברואר – אני אוהבת למכור!?
התמודדות עם התנגדויות במכירה, כתיבת הצעה ללקוח
13.3.2016 מפגש מרץ – את המותג!
פרזנטציה אפקטיבית שלך ושל העסק שלך
מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש. לפרטים: tenpitronot@gmail.com  או באתר ייעודי לתוכנית: http://tenpitronot.wix.com/nashim-asakim-misgav
המפגשים בהתנדבות ועלות כל מפגש 20 ₪ לכיסוי הוצאות בסיסיות במיזם.