כותרת
> C;
1/1
התפתחות אישית

קרן אור מסבירה למה אנחנו מרגישים בדידות?

משגב | פורטל משגב התפתחות אישיתפורסם: 03.11.15 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


אני שייכת לזן הנודד, חיי כללו מעברים רבים בין בתים, שכונות, ערים וארצות. תמיד יש משהו שקורא לי לצאת ולמצוא חיבורים ומידע לתרבויות קדומות. במסעות שלי, אני לבד, גם בין אנשים רבים אני לבד אבל לא מרגישה בדידות.
בואו נפריד בין תחושה של בדידות ובין לבדות. בין אינדיבידואליות שנובעת מתוך ידיעה ובין כזו שנובעת מהאגו. כשאני רוצה לספק את האגו, כל מה שאתעסק בו הוא חיצוני, כלומר, איך יראו הדברים ומה יחשבו. כשאני יודעת מי אני ומה התפקיד שלי, אני מחוברת בפני עצמי, כישות עצמאית אל מקורות האור, אל המידע שזורם כל הזמן ומזין אותי ביכולת האבחנה וביצירה בחיים.
למה יש תחושה של בדידות ?
כשיש חוסר הבנה עמוקה בין מה שקורה בתוכי אל היקום. כשיש חסימות אנרגטיות. וכשיש חוסר בתקשורת נכונה עם הרגשות והמחשבות שלי אני לא אהיה מחובר אל האנרגיה שיש ביקום, אני מפרש חוסר רגשי כבדידות, כשבעצם החוויה האמיתית היא של ניתוק. ממש כמו שמנתקים מכשיר חשמל מספק האנרגיה והוא לא יכול לעבוד, כך אנחנו מנותקים מעצמנו ומהזרימה הטבעית שביקום. הבדידות נובעת מהנפרדות, והיא אנרגיה תקועה שמפריעה לזרימה התקינה של האנרגיה. אנרגיה נחסמת כשאנחנו ממשיכים לשאת על עצמנו כאבים, כעסים, פגיעות וכל דבר שמפריד אותנו מתנועת החיים בתוכנו, אז נוצרת הזדקקות NEED
אז למה אני מרגישה לבד גם כשאני עם אנשים ?
כשאדם מחובר לאנרגיה של היקום, הוא ערוץ בפני עצמו. היותנו ערוצים אינדיבידואלים מאפשרת לנו לחיות כיצורים מלאים שמקבלים הכוונה תמידית מבלי תלות בדבר חיצוני. ההקשבה למידע ולהכוונה הגבוהה שמגיע דרכנו מבפנים יוצרת את הידיעה והמודעות. ככל שאנחנו מנותקים ועוסקים בכאב כך נעשה בחירות שיסתמו אותו ונתחבר לאנשים אחרים או לחפצים כדי למלא את מה שחסר לי מבחוץ. ככל שאנחנו מודעים לעצמנו, אנחנו יודעים מה צריך לעשות, להגיד. אנחנו מונחים.
למה אני נפרד ולמה אני מחובר ?
אנחנו נפרדים, כיוון שלכל אדם יש תבנית ייחודית משלו. כמו טביעת אצבע, אין אדם שדומה לאדם אחר. לכל אחד מאיתנו יש ייעוד נשמתי ותפקידים בעולם הזה ולכן, כדי לקבל את המידע הנכון, אנחנו צריכים להיות ערוצים זורמים ומחוברים.
אנחנו מחוברים למארג האנרגטי שיש ביקום. למארג הזה יש את החוקים שלו. כמו בפיזיקה ובכימיה, העיסוק במארג הזה יכול להיקרא אלכימיה, כלומר, מעל מישור החומר, מעל הכימיה. במודע או שלא במודע, עדיין אנחנו חלק מהמארג הזה. ככל שנפתח את התבונה שבתוכנו כך נדע מה לעשות עם המידע שיש פה במישור הארצי ועם המידע הקוסמי.
מה לעשות ?
- לשים לב לצירופי מקרים שקורים לי בחיים ואיך הם מחוברים לשאלות או מחשבות שיש לי בפנים.
- להתחיל לשאול שאלות במקום לעשות פעולות בצורה אוטומטית. לשים לב לתכלית של הפעולה.
- להתחבר לאינטואיציה, לקול הפנימי שמנחה אותנו לפעולות שיוצרות הרמוניה וטוב בעולם.
- לשים לב למחשבות ולמילים שאנחנו אומרים. הם יוצרים את המציאות שלנו.
- לשים לב לחלומות
 
איך להתמלא, או להעלות את הרטט מבלי להיות תלויה ביחס או באמירה חיצונית ?
- לקבל את עצמי ואת התחושות הכבדות (אכזבה, עצב)
- לסלוח לעצמי על כל בחירה שהובילה לכאב בחיים וגם לאנשים שנפגעתי מהם
  (כל אלה יוצרים תקיעות ומפריעים להולכה של אנרגיה)
- לנהל דיאלוג פנימי שבו אני יודעת לקבל מתוך החיבור לעצמי את התשובות.
- לקום ולעשות פעילות גופנית. לעורר ולהתיידד עם הגוף. לחזק, להגמיש אותו
- להעלות את הערך העצמי שלי, להודות לעצמי
- להקיף את עצמכם בכל מה שעושה לכם טוב ומרומם
- לקבל השראה מטקסטים מהמקורות או מאמרות
- לצאת אל הטבע, התחברו לעצים, למים לשמש ולגשם
- לנשום לנשום לנשום כמה שיותר. למלא את התאים בחמצן ולמוסס חסימות.
 
~ כבר עכשיו אתם יכולים, היכן שאתם, להתחיל ולהפעיל את המידע שאתם מקבלים, במקום העבודה, בבית, בחוגים. פשוט לעשות טוב דרך הכלי שאתם, דרך המתנות שקיבלתם מהיקום. התכונות שכבר יש בכם, או הדברים שאתם טובים בהם, אלו המתנות שלכם ליקום, התחילו לתת אותם מבלי להיות תלוי בדבר ~
וזכרו שאתם לא באמת לבד. מארג שלם, של תודעה חיה ופועמת מלווה אתכם לכל מקום ובכל רגע.
~ על כנפי האהבה ~
        קרן-אור

לעמוד הפייסבוק של תובנת התודעה בהנהלת קרן אור>>