כותרת
> C;
1/1
ילדודס

ספר חדש: "האוצר שמתחת לנדנדה" / יערה בשן-חכם

משגב | פורטל משגב ילדודספורסם: 17.02.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 מדריך שימושי להורים
גן המשחקים הוא אוצר יקר ערך לילדים שעם קצת יותר מודעות, הוא יכול לתרום רבות להתפתחות הילדים.
לדברי מחברת הספר, יערה חכם בשן (תושבת שכניה) הספר "האוצר שמתחת לנדנדה" הוא מדריך פרקטי ושימושי שמראה להורים ולאנשי חינוך מה באמת הילדים עושים בזמן שהם "רק משחקים", ולמה שווה לכם לצאת מהבית לגן המשחקים למרות מזג האוויר, גם אם הוא לא תמיד אידיאלי ולמרות שלפעמים לא קל "לארוז" 2 או 3 ילדים, או להתמודד עם "אימא תקני לי!" במכולת.
בעקבות קריאת הספר "האוצר שמתחת לנדנדה" כבר לא תאמרו שהילד שלכם "רק משחק..." או "רק מתנדנד..." – אלא תוכלו לזהות את הערכים שהוא מפיק מהמשחק בגן המשחקים ואת המיומנויות שהוא מפתח, ותוכלו לראות איך כל אלה תורמים לסל הכישורים שלו. כישורים אלה מלווים אותו לא רק בילדות אלא גם בשנים הבאות, בחייו הבוגרים והמקצועיים.
הספר מיועד למי שרוצים להעצים את חוויית המשחק בגן המשחקים באמצעים פשוטים ונגישים,
למי שרוצים לדעת אלו כישורי חיים הילדים מפתחים במהלך המשחק, ולמי שרוצים ללמוד איך להפוך את גן המשחקים לסביבה אפקטיבית להתפתחות משמעותית בתחומים: המוטורי, החברתי, הרגשי והשכלי.
הספר הוא מקור המידע היחיד בעברית העוסק ומקיף את כל התחום שנקרא "גן משחקים".
 
מחברת הספר יערה בשן חכם חוקרת את גני המשחקים כבר למעלה מעשור. בספר זה, העשיר בתמונות, בשירים ובדוגמאות, היא מדריכה את ההורים כיצד לפתח כישורים שיעזרו לילדים להצליח באתגר ספורטיבי, להצליח ביזמות, בניהול עסקי, במחקר מדעי, בשיתופי פעולה, בתכנון ובביצוע, וכל זאת באמצעות המשחק החופשי בגן המשחקים. 
לפרטים נוספים ולרכישה: yaarahaham@gmail.com