כותרת
> C;
1/1
חדשות משגב

תחילתה של מלחמת אחים? הפגנה/מסיבת רחוב בבני ברק ביום שבת

משגב | פורטל משגב חדשות משגבפורסם: 08.09.16 , 11:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
נכון לזמן פרסום הכתבה - 2000 כבר אישרו הגעה.
בעקבות החלטה שמקדם השר דרעי הקובעת שמעכשיו כל העסקים בת"א יסגרו בשבת למעט שלושה מתחמי קניות, התל אביביים לא נשארים אדישים הפעם והרימו איוונט בפייסבוק המונה כבר כ-2000 אנשים שאישרו הגעה ועוד כ-4000 שמעוניינים באירוע ששותף סך הכול 6500 פעמים.
תאריך ההפגנה/ מסיבת רחוב: יום שבת ה-17 לספטמבר בשעה עשר בבוקר. המקום עדיין לא הוחלט.
על קיר האיוונט כתוב כך: "הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהילחם על החופש לחיות. אי אפשר לשתוק יותר להפרת הסטוס קוו. אי אפשר להגביל את תנועת האנשים בשבת וגם ביום חול בגלל גחמות פוליטיות חרדיות.
זהו קול השעה לשפויים שעוד נותרו פה, למי שלא רוצה לראות את משמרות המהפכה של החרדים בת"א. שירתנו בצבא, עושים מילואים , משלמים מיסים עובדים כמו חמורים. הגיע הזמן להבהיר שמיעוט קיצוני לא ישלוט בנו! אנחנו שמניעים את המדינה הזאת נהיה בה חופשיים, או נילחם עד שנהיה כאלה! 
אני קורא לכם לבוא לבני ברק (כתובת מדוייקת בהמשך) בשבת הבאה , עם מוזיקה , מגאפונים והרבה מצב רוח כדי להוכיח לכולם שהציבור החילוני לא פראייר ולא שקט. עברתם את הגבול ועכשיו שומרי הגבול יגיעו אליכם. 
שתפו.אשרו.תגיעו. 
#חופשבשבת"

 
בתוך קיר האיוונט תוכלו למצוא מגוון דיונים שמושכים לכמה כיוונים: ישנם כאלה שמעודדים ויש גם כאלה שלא למשל כמו Lauren Bodokh שכותבת "בואנה אני האמת בשוק שאשכרה יש אנשים שרוצים ללכת לחרא הזה. תגידו השתגעתם????? נפלתם על כל הראש???? קצת פקינג כבוד!!!! אף אחד לא מכריח אותכם לשמור שבת ואף אחד לא מכריח אותכם לשמור כשרות וזה מדינה חופשית וכל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה אבל לעשות מצעד בשבת בבני ברק??? גועל נפש איפה האהבת חינם כולנו בני ישראל כולנו אחים חלאס אם השנאה המסריחה הזאת איכס פשוט הלם תרבות.!" וכמובן זוכה לתגובות נלהמות.
עוד דוגמה היא של Anton Omelchenko שקיבל על הפוסט שלו 256 לייקים : "אין בעיה שאתם מתארגנים להפגין נגד כפייה דתית, הבאת דעה זה דבר מבורך במדינה דמוקרטית (שישראל כל כך שואפת להיות). אבל אני לא מצליח להבין למה זה חייב להיות ספציפית בב״ב ועוד ביום השבת?!! הרי זה פרובוקציה ברורה שלא תביא שום תועלת אלה רק שנאה כלפי אחד לשני. אתם נותנים יד לקריעת החברה במקום לתת יד ולחבר אותה, אני מתבייש בכם ובאותו הזמן אני מפחד מהמהלך הזה, כי זה יכול להוות כיריית פתיחה למלחת אזרחים."
 
לסיכום מי שמעוניין לראות בעצמו שיחפש במנוע החיפוש של הפייסבוק "מסיבת רחוב בבני ברק בשבת"
 
אולי יעניין אותך גם