כותרת
> C;
1/1
חדשות משגב

מלח הארץ - חיילים וקצינים מצטיינים מכרמיאל ומשגב

משגב | פורטל משגב חדשות משגבפורסם: 17.04.18 , 13:17ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


לכבוד יום העצמאות ה-70 התברכו העיר כרמיאל והמועצה האזורית משגב במספר חיילים וקצינים מצטיינים. על אחד מהם לא נוכל להרחיב כלל ואינו מצוי כאן ברשימת המצטיינים אך הוא יתייצב ביום חמישי בבית הנשיא כמצטיין נשיא. בנוסף,  מתוך המצטיינים ארבעה הם בני משפחה אחת ויש גם שני זוגות תאומים מצטיינים
סרן גל גורן מהיישוב עצמון
סגן גורן בן 26, משרת כמפקד דבורה בחיל הים. הוא התגייס בשנת 2010 לצה"ל והמשיך את המורשת הצבאית המשפחתית כשנשלח לחיל הים. דודו של אמו הוא סגן מפקד זרוע הים תא"ל הדר קמחי וקרובי משפחה נוספים שלו שרתו בחיל. בתחילת דרכו שירת כחייל בספינת הדבורה, אך לאחר תקופה החליט לצאת לקורס חובלים, מתוך אמונה שיוכל לתרום יותר כמפקד ספינה, המשמש דמות משפיעה ומחנכת לחייליו. בזכות ההשקעה הרבה והמקצועיות הבולטת של סרן גורן הוחלט להעניק לו הצטיינות זו כהוקרה על שירותו ותרומתו.
סגן מיטב זוזל מכרמיאל
סגן זוזל בת 21 מכרמיאל, המשרתת כקצינת ת"ש בחטיבה 300. ביום שני שעבר התקיים טקס מצטייני מפקד אוגדה 91 וזוזל קיבלה לתעודת הצטיינות. סגן זוזל התגייסה באוגוסט 2015 ושובצה כמש"קית תנאי שירות באוגדה 210. לאחר מספר חודשים יצאה לקורס 
קצינים ולאחריו הגיעה לחטיבה 300. מתוקף תפקידה היא אחראית לדאוג לתנאי השירות של חיילי החטיבה, באמצעות החיילות עליהן היא מפקדת ואותן היא חונכת ומלווה. כמו כן, היא משמשת בתפקידה כקצינת הנפגעים של החטיבה, אחראית על הקשר עם המשפחות השכולות. את ההצטיינות קיבלה בזכות האכפתיות, ההשקעה והגישה הייחודית שלה, הדאגה המקיפה לחיילים בחטיבה והדאגה לפיתוח כוח האדם והחיילים שתחתיה בולטת במיוחד. בנוסף בולטים החידושים שהנהיגה, ששיפרו את העבודה באופן ניכר.
סגן זוזל: "אני אוהבת את הטיפול בחיילים. אין לי מטרה אחרת חוץ מלעזור להם. בעוד שבועיים עוברת לתפקיד חדש, קצינת סגל של אוגדה 210. אני באמת אוהבת את מה שאני עושה ועושה את העבודה מכל הלב".
רס״מ יוחאי בן מעש מכרמיאל
רס"מ בן מעש בן 40 מכרמיאל משרת כמפקד המטבח של חטיבה 401. רס"מ בן מעש משרת 22 שנה בצבא וביום שני שעבר זכה להערכה, כשהוכרז כנגד מצטיין בטקס חגיגי לציון מצטייני יום העצמאות של קצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל יוסי אילוק.
בן מעש התגייס לחיל הים ואחרי שירותו הסדיר, השתחרר מצה"ל ולמד לתואר ראשון במדעי המדינה וניהול משאבי אנוש. בהמשך נקרא לחזור אל הצבא והפך לנגד המטבח. זו הפעם השנייה שרס"מ בן מעש זוכה לאות נגד מצטיין, בשנת 2007 זכה באות מצטיין אלוף פיקוד מרכז.
בן מעש: "המפקדים העריכו את העבודה שלי והמליצו עליי כמצטיין. אני רואה את החיילים מול העיניים שלי ולכן אני משתדל כל יום לעשות משהו חדש. לאחרונה עבר בצה"ל שינוי בדמות מהפכת המזון והמעבר ממרכז מזון למערך שלם. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק ובעיקר למשפחה שלי, שבזכותם אני מונע לעבודה ותמיד קם עם חיוך".
סגן תו קונינסקי מכרמיאל
סגן קונינסקי בת 22, משרתת כסגנית מפקד השלמת משא״ן סדיר בבה״ד 11. בסוף חודש מרץ היא זכתה לתעודת הצטיינות כחלק ממצטייני קצין משאבי האנוש הראשי.
 
קונינסקי התגייסה למסלול הייעודי לקצונה ולאחר קורס קציני משאבי אנוש שובצה כשלישה בגדוד הפיקוד של חיל ההנדסה. בהמשך התקדמה לתפקיד מפקדת צוות בהשלמת משא״ן סדיר וכיום היא סגנית ההשלמה. סגן קונינסקי זכתה לתעודת הצטיינות בזכות הנתינה, ההשקעה, האחריות והשאיפה למצוינות. בשנה שעברה עוטרה כמצטיינת קצין הנדסה ראשי והשנה, בחגיגות יום העצמאות ה-70 למדינה, נבחרה מצטיינת קצין משאבי אנוש ראשי.
סגן ק' מכרמיאל
סגן ק' בן 22, מפקד על צוות טירונים של אחת מיחידות הקומנדו. הוא התגייס לקורס טיס בדצמבר 2014, אך לאחר כשנה וחודשיים בקורס עבר לשרת כלוחם באחת מיחידות הקומנדו. לאחר שירותו כמפקד כיתה, יצא לקורס קצינים וכיום הינו מפקד צוות ביחידה. בזכות העובדה שהוא משמש דמות משפיעה ומחנכת ללוחמיו, בזכות ההשקעה, המחויבות והמקצועיות הוא נבחר למצטיין.
ביום ראשון שעבר התקיים טקס מצטייני מפקד בסיס אימונים של חטיבת גבעתי וסגן ק' היה בין מצטייני מפקד בסיס האימונים של חטיבת גבעתי.
סגן א' מכרמיאל
סגן א' בן 22, משרת ביחידת המודיעין 8200. במסגרת טקס מצטייני יחידת המודיעין, בו חולקו תעודות הצטיינות לקצינים ונגדים שפועלם והתנהגותם ראויים לשבח, נבחר סגן א' לקבל תעודת הצטיינות, בזכות האחריות, הנתינה, ההשקעה והשאיפה למצוינות.


סגן ש' מכרמיאל

סגן ש' בן 22, משרת כמפקד צוות ביחידת מגלן השייכת לחטיבת הקומנדו.
הוא החל את דרכו הצבאית ביחידת מגלן ולאחר סיום קורס מ״כים בתפקיד סמל צוות יצא לקורס קצינים, את הקורס סיים כמצטיין גדודי. בהמשך התקדם לתפקיד מפקד צוות ומשמש בתפקיד זה שנה וחצי. במסגרת חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, התקיים בסוף חודש מרץ  טקס מצטייני קצין חי"ר וצנחנים ראשי, בו קיבלו תעודת הצטיינות קצינים ונגדים הפועלים והתנהגותם ראויים לשבח. בין המצטיינים הבולטים היה גם סגן ש' מכרמיאל שנבחר בזכות האחריות, הנתינה, ההשקעה והשאיפה למצוינות.
סגן עדי רובינשטיין מכרמיאל
סגן רובינשטיין בת 20, קצינת שלישות בגדוד הפיקוד של מערך הגנת הגבולות בבסיס סיירים. 
היא התגייסה בחודש יולי 2015 למסלול ייעודי לקצונה של חיל משאבי האנוש. בהמשך, עברה טירונות וקורס משאבי אנוש בעיר הבה"דים. עם סיום הקורס שובצה בגדוד 12 של גולני בתפקיד משקי"ת שלישות ולאחר שמונה חודשים בתפקיד, יצאה לקורס קצינים. עם סיום הקורס שובצה בתפקיד קצינת שלישות בגדוד הפיקוד של מערך הגנת הגבולות בבסיס סיירים. לסגן רובינשטיין  מאוד חשוב מהאנשים שלה ומבחינתה, היא תעשה כל מה שהיא יכולה, כדי לתת מענה מלא בתחום משאבי האנוש. היא דואגת להעניק מעטפת ראויה לכל החיילים באשר הם ומרגישה שזוהי עבודת שליחות. בזכות ההשקעה שלה הוענקה לה תעודת הצטיינות של קצין משאבי האנוש הראשי בצה"ל.