כותרת
> C;
1/1
חדשות משגב

עו"ד בן גביר להתאחדות לכדורגל: לסגור את אצטדיון דוחא

משגב | פורטל משגב חדשות משגבפורסם: 29.04.18 , 10:55ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


עו"ד איתמר בן גביר פנה להתאחדות לכדורגל: לסגור את אצטדיון דוחא בסכנין ולהעניש את הקבוצה.
 
על רקע שריקות הבוז של אוהדי סכנין במהלך דקת הדומיה וביזיון הטקס לזכר עשרת בני הנוער שנספו באסון בערבה פנה אמש (שבת) עו"ד איתמר בן גביר להתאחדות לכדורגל בישראל בדרישה לסגור את אצטדיון דוחא ולהעניש את קבוצת הכדורגל בני סכנין.
 
עו"ד בן גביר כתב במכתבו כי: "נדמה שאין צורך לפרט על חומרת הדברים ועל הפגיעה הקשה במשפחות שאיבדו את יקיריהם. אין גם צורך להזכיר שאם היה מדובר באוהדי ביתר ירושלים שמבזים טקס לזכר צעירים ערבים שנספו באסון כלשהו, הייתם סוגרים את אצטדיון טדי למשך תקופה ארוכה: הגיע הזמן שההתאחדות לכדורגל תפסיק להפלות בין יהודים לערבים, יש לנקוט יחד תקיף כלפי מי שמבזה מותם של צעירים".
 
עו"ד בן גביר הוסיף כי: "בנסיבות אלה, אני פונה אליכם ודורש מכם לפעול במידה שווה ולהורות על סגירת אצטדיון דוחא בסכנין, כמו כן אני דורש לפעול בתקיפות נגד אותה קבוצה שקברניטיה מציגים מוסר כפול: מצד אחד מנהלים קבוצה בליגת העל של מדינת ישראל הזוכה לתקציבים ולתמיכה, אך מאידך בזדון או באדישות וקריצת עין, הם שותקים ולא פועלים נגד ביזוי דגל ישראל,  ההמנון הישראלי, קריאות גזעניות נגד יהודים ביציעים, תקיפת אנשי תקשורת רק בשל היותם יהודים ובסופו של דבר ביזוי טקס זיכרון של צעירים שנספו באסון שמסעיר את מדינת ישראל".
 
עו"ד בן גביר מסר בתגובה כי: "קבוצה בליגת העל של מדינת ישראל צריכה להתנהג כמי ששייכת למדינה. אמנם אוהדיה הם חלק מהחברה הישראלית אך בשעה שאותם אוהדים מתנהלים בצורה כה חסרת רגישות וכה פוגענית אין מנוס אלא לסגור את האצטדיון בדוחא ולהעביר מסר חד משמעי למי שמבזה את המשפחות של הנספים".