כותרת
> C;
1/1
עסקים

ליצור קשר עם שירות לקוחות בשנות ה- 2000

משגב | פורטל משגב עסקיםפורסם: 20.03.22 , 09:35ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

לפעמים נדמה שרשת האינטרנט הביאה איתה כל כך הרבה אפשרויות ופצחה כל כך הרבה דלתות – עד כי לא תמיד יודעים מה לעשות בכל מקרה או מצב. זה בדיוק מה שמאפיין את התחום של מתן שירות לקוחות דרך הרשת במציאות של התקדמות טכנולוגית. על מנת להקל על הלקוחות והגולשים הוקם עד ידי צד שלישי אתר האינטרנט https://serviced.co.il ששם לעצמו למטרה להקל על הלקוחות ולספק להם בצורה נוחה, קלה ונגישה את כל ערוצי יצירת הקשר עם מגוון רחב של חברות עסקיות ומסחריות בישראל. אין ספק שמדובר בשירות חדשני ומעניין שיכול לחסוך לגולשים וללקוחות הרבה מאד זמן, טרטור וגם לא מעט כאב ראש. בארץ יש אינספור חברות גדולות כקטנות שמציעות מגוון עצום של שירותים ללקוחות שלהם ולא תמיד זה ברור או פשוט איך לפנות אליהן על מנת לקבל מענה.

הייחודיות של אתרי הזמנות

הרבה מאד חברות ישראליות מאפשרות ביצוע הזמנה של שירותים או מוצרים דרך אתרי אינטרנט נוחים, נגישים וידידותיים לגולש. לצורך כך ועל מנת להיות יעילות ופונות ללקוחות במאת האחוזים עליהן גם לאפשר יצירת קשר נוחה ויעילה עם הלקוחות.

גרופון שירות לקוחות למשל הוא דוגמה למערך שחייב להיות יעיל, מהיר וענייני, זאת בשל העובדה שאפשר באתר לבצע הזמנות דרך אינספור ספקים או נותני שירות. בהיותו של האתר נקודת מפגש וירטואלית בין לקוחות שמזמינים לבין ספקים שמציעים את המוצרים או השירותים – צריכים באתר לספק את המענה הדרוש גם ללקוחות וגם לספקים ולכן מערך השירות חייב להיות מהיר, יעיל ונוח לשימוש. אין ספק שאתר שנוח לגשת אליו והוא מספק חוויית שירות נוחה וחיובית – יהיה אתר שימשיכו להזמין ממנו ולשבח אותו ולרוב הוא גם יהיה הכתובת הראשונה שלקוחות ייפנו אליה על מנת לחפש את המוצר או השירות הבאים שדרושים להם.

כשכל המידע מרוכז במקום אחד

אין ספק שזה נוח מאד שכל המידע על יצירת קשר עם מגוון חברות נמצא בצורה נוחה במקום אחד כמו האתר שירות בקליק. בעזרת חלוקה הגיונית ואינטואיטיבית לקטגוריות עסקיות הרי שהגולש לא חייב לשבור את הראש או חלילה לוותר מראש על הפנייה, שכן קל לו למצוא את מגוון הדרכים אשר באמצעותן הוא יוכל ליצור קשר, לשלוח הודעה, לשאול שאלה או לברר נושא ספציפי שקשור בהזמנה שהוא כבר ביצע. מערכי השירות בחלקם אוטומטיים אך כאשר נותנים להם צ'אנס ומנסים לברר את המידע הדרוש – הרבה גולשים מוצאים את עצמם מופתעים מהדרך הקלה והפשוטה שבה הם אכן מקבלים את המענה שדרוש להם וחשוב להם לקבל. כל שנותר לקוות הוא שעוד ועוד חברות ישכילו לשמור על רמה גבוהה של שירות ללקוח.

תמונה: FREEPIK